Svante på Bamsebo

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Idag anlände jag till min nya matte och husse

Av Svante - 24 oktober 2009 18:26

Hej!


Det är jag som är Emil v herronkel men kallas för Svante, jag är en 7månader ung Tollare, ni kommer att få veta mer om mig längre fram :)


Idag har jag anlänt till min nya matte (Jessika) och husse (Daniel). Jag har bott i ett stort hus i Jössefors men fick tyvärr lämna det pga. att det va aldeles för många familjemedlemmar där, och då tyckte min dåvarande husse och matte att jag skulle få komma till ett lite lugnare ställe.

Min första matte jag hade va Fredrika, det är hon som köpte mig från kenneln i Koppom och det är hon som har lärt mig allt jag kan.


Nu har jag varit i mitt nya hem i ca 3timmar och det går jättebra. Jag kommer bra överens med katten Safira men jag är fortfarande lite nyfiken på henne :)

Vi va ute och gick en långpromenad och jag kände många nya lukter, tror det bor många hundar häromkring.


Nu ska jag forsätta snoka runt lite här hemma :)


  

 
 
Ingen bild

fam johansson i jössefors

24 oktober 2009 20:11

här ä nallebjörnen som har fått ett nytt fint hem i sulvik,vi saknar dig men vet att du får det bra där å lite lugnare runt omkring dig.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svante - 23 november 2010 09:39

Nu har husse börjat på en ny blogg om mig och min brorsa. JA! Jag ska få en brorsa :) Ni kan läsa den nya bloggen på denna adressen: http://svante-tajzon.blogspot.com ...

Av Svante - 3 juli 2010 19:17

...och nu va det väldigt längesen det blev något skrivit här.Livet leker här på Bamsebo iallafall och nu kan jag springa och leka ute på gården i det gröna gräset, jag brukar mestadels ligga i skuggan under ett träd, det har blvit min favoritplats. ...

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :) Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ...

Av Svante - 9 januari 2010 11:20

God fortsättning på Er alla som läser min blogg. Nu har det blivit ett nytt år, ett nytt år med fullt av möjligheter som min husse brukar säga. Min första jul har varit jättemysig. På juldagsmorgonen så följde jag med matte till hennes släkt, ...

Av Svante - 24 december 2009 08:30


Från oss alla till Er alla....   EN RIKTIG GOD JUL!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards