Svante på Bamsebo

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Julstök

Av Svante - 15 december 2009 14:31

Nu har halva December gått och jag har inte bloggat någon gång under December ännu, men nu så...

Här hemma är det i full fart på julstöket...eller ja, det är ganska lugnt ändå. Matte har åkt till Spanien och jobbat igen men hon kommer snart hem och det ska bli så roligt när hon kommer, jag blir så glad när jag träffar henne så jag viftar så mycket på svansen så jag nästan ramlar om kull :)

Utanför har det snöat ganska mycket och jag och Husse har lekt ute i snön hela dagen idag.

Vi går våra dagliga promenader och nu har han börjat springa med mig också, jag tycker det är jätteroligt och jag springer fint i kopplet bredvid honom. Han säger att han har gett ett nyårslöfte och ska börja träna så jag hjälper honom gärna att sätta lite fart på honom :)

Koppelträning håller vi fortfarande på med och det går bättre och bättre för varje dag, vi tränar också apport och det går riktigt bra (när jag är på det humöret för jag brukar för det mesta busa och leka)

Fick även en tidig julklapp av Husse och Matte, en scarf som dom hade beställt på SYKULAN.SE och jag blev mycket tuff i den tycker jag, nu kommer nog tikarna att samlas runt mig ;)
Nu ska jag och husse gå ut och gå innan mörkret faller på...


Jag i min otroligt snygga scarf från sykulan.se


På promenad i snön på gamla järnvägen

 
 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

15 december 2009 17:38

Åh, vad du blev fin Svante, jag tror du och jag skukke kunna bli riktiga kompisar om det inte hade varit så långt emellan. Nu får jag allt säga till Kulan att hon syr en scarf till mig med, men du vet, "skomakarns "barn" :-)
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessika

15 december 2009 19:36

va söt du ä då svante :) nu dröjer de inte länge innan jag är hemma igen :) å då blir de julstök på riktigt :)
kramar till både dej å husse å safira :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svante - 23 november 2010 09:39

Nu har husse börjat på en ny blogg om mig och min brorsa. JA! Jag ska få en brorsa :) Ni kan läsa den nya bloggen på denna adressen: http://svante-tajzon.blogspot.com ...

Av Svante - 3 juli 2010 19:17

...och nu va det väldigt längesen det blev något skrivit här.Livet leker här på Bamsebo iallafall och nu kan jag springa och leka ute på gården i det gröna gräset, jag brukar mestadels ligga i skuggan under ett träd, det har blvit min favoritplats. ...

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :) Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ...

Av Svante - 9 januari 2010 11:20

God fortsättning på Er alla som läser min blogg. Nu har det blivit ett nytt år, ett nytt år med fullt av möjligheter som min husse brukar säga. Min första jul har varit jättemysig. På juldagsmorgonen så följde jag med matte till hennes släkt, ...

Av Svante - 24 december 2009 08:30


Från oss alla till Er alla....   EN RIKTIG GOD JUL!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards