Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Svante - 25 oktober 2009 19:26

Det har bara regnat och regnat idag, nu under eftermiddagen har vi inte gjort så mycket. Jag och matte har gått ett par långpromenader i regnet. Gott att komma in i värmen efter en promenad, jag och matte låg i soffan och värmde varandra. Jag får ligga i soffan när husse eller matte vill det, men i sängen får jag inte vara och det vet jag.
Jag får fortfarande inte någon kontakt med katten då hon bara fräser åt mig och ska jag vara ärlig så är jag liiite rädd för henne. Jag är också lite "rädd" när det kommer folk som jag inte känner igen, men det ändrar sig snabbt efter att dom kommit in och varit här en liten stund.
Idag fick även husse och matte kort på mig när jag va liten valp som ni också ska få se, men jag är ju lika söt nu ;)


Jag och matte värmer varandra efter en promenad i kylan och regnet.

 

 

Här kommer lite bilder på mig som valp:

      

Av Svante - 25 oktober 2009 10:35

Nu har jag sovit första natten i mitt nya hem, det gick bara bra. Väckte min husse och matte tidigt idag, närmare  bestämt kl 07:00 :)

Vi åkte till älgå fotbollsplan så jag fick springa lös, och jag vet att jag är duktig på det så husse och matte va nöjda med mig. Vi lekte med pinnar och jag fick springa genom en liten tunnel, tyckte det va jätteroligt!
Men katten Safira vill fortfarande inte leka med mig, jag vet att hon är nyfiken på mig men när jag kommer för nära så fräser hon åt mig, undrar om alla av det könet fräser så? :)

 

      



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards