Svante på Bamsebo

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Lata dagar!

Av Svante - 3 november 2009 15:28

Regnet bara öser ner och vädret är sådär jättetråkigt, t.o.m jag vill hålla mig inne. Matte har åkt och jobbat så nu är det jag, husse och katten kvar här hemma. Vi gör inte så mycket, ligger mest och latar oss alla tre och försöker göra någon form av långpromenad ibland, men jag trivs allra bäst här inne nu.

Vi kör lite träning med "klickern" också, funkar bra och jag har lärt mig, "sitt", "ligg", "stanna", "hit" och en början till "fot" också. Kunde nog det innan också men behöver lite uppfriskning av minnet tror jag.


  

 
 
Lyra (aka Elsa v Heronkel)

Lyra (aka Elsa v Heronkel)

6 november 2009 23:27

Hej Svante - syrran här. Hörde att du hade flyttat och din gamla matte skickade länken till din blogg. Kul att se dig igen och du verkar må bra.

Jag skickar med en länk till min blogg men min sekreterare har varit lite (!) lat ett tag nu...

Ha det bäst / Lyra (Elsa v Heronkel)
PS. Min matte nås på nina.nilsson@jus.umu.se DS

http://lyratollare.wordpress.com

 
Ingen bild

Jessika

7 november 2009 12:44

lata dagar va nog rätt ord, oj oj oj, vileken trött hund de va på bilden :) saknar er allihopa! Kramar

 
Ingen bild

Lyra (aka Elsa v Heronkel)

10 november 2009 20:03

Åkej, nu har jag fått matte att skriva lite mer...See ya!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svante - 23 november 2010 09:39

Nu har husse börjat på en ny blogg om mig och min brorsa. JA! Jag ska få en brorsa :) Ni kan läsa den nya bloggen på denna adressen: http://svante-tajzon.blogspot.com ...

Av Svante - 3 juli 2010 19:17

...och nu va det väldigt längesen det blev något skrivit här.Livet leker här på Bamsebo iallafall och nu kan jag springa och leka ute på gården i det gröna gräset, jag brukar mestadels ligga i skuggan under ett träd, det har blvit min favoritplats. ...

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :) Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ...

Av Svante - 9 januari 2010 11:20

God fortsättning på Er alla som läser min blogg. Nu har det blivit ett nytt år, ett nytt år med fullt av möjligheter som min husse brukar säga. Min första jul har varit jättemysig. På juldagsmorgonen så följde jag med matte till hennes släkt, ...

Av Svante - 24 december 2009 08:30


Från oss alla till Er alla....   EN RIKTIG GOD JUL!     ...

Skapa flashcards