Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Svante - 31 oktober 2009 21:20

Idag är det Halloween!

Vi vaknade "tidigt" idag också. Jessika och Daniel gick ut och satte upp resten av staketet ute på gården så att jag kan springa fritt utan att kunna smita, jag va med och hjälpte till men jag tror nog dom tyckte jag va ivägen när jag tog deras vektyg :)

När det blev mörkt och klockan blev fem så gick vi "Hallowween-promenad" här i Ränkesed och givetvis var vi utklädda. Vi gick med "grannarna" till Daniel och Jessika och dom har en hund som heter Molly, tyckte det va jätte roligt att vara ute och gå med henne. Hoppas vi kan träffas och leka igen.

Nu ska jag sova när Jessika och Daniel tittar på tv, jag är trött och sliten efter denna långa dagen.


Nu kan jag springa fritt på gården utan att springa ut på vägen

 

Finaste på Halloweenpromenaden :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards