Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Svante - 24 oktober 2009 21:20

Det har varit en lång dag som nu börjar leda mot sitt slut. Husse och Matte börjar göra sig färdiga för natten.

Jag har varit ute och gått min kvällspromenad och nu fann jag mina goda snuttefilt som jag nog ska sova på inatt.

Är lite trött men förväntansfull inför morgondagen, tror det kommer att bli full fart imorn.


Godnatt!


  

Av Svante - 24 oktober 2009 18:26

Hej!


Det är jag som är Emil v herronkel men kallas för Svante, jag är en 7månader ung Tollare, ni kommer att få veta mer om mig längre fram :)


Idag har jag anlänt till min nya matte (Jessika) och husse (Daniel). Jag har bott i ett stort hus i Jössefors men fick tyvärr lämna det pga. att det va aldeles för många familjemedlemmar där, och då tyckte min dåvarande husse och matte att jag skulle få komma till ett lite lugnare ställe.

Min första matte jag hade va Fredrika, det är hon som köpte mig från kenneln i Koppom och det är hon som har lärt mig allt jag kan.


Nu har jag varit i mitt nya hem i ca 3timmar och det går jättebra. Jag kommer bra överens med katten Safira men jag är fortfarande lite nyfiken på henne :)

Vi va ute och gick en långpromenad och jag kände många nya lukter, tror det bor många hundar häromkring.


Nu ska jag forsätta snoka runt lite här hemma :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards