Svante på Bamsebo

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

En lugn och slö dag!

Av Svante - 29 oktober 2009 21:17

Idag har det varit en lugn och slö dag.

Vi vaknade vid nio-tiden, jag och Jessika gick en liten morgonpromenad i det fina höstvädret före frukost.

Åt lite frukost, sen kom Jessikas Farmor och Faster på besök och jag va lika glad som vanligt när jag fick träffa folk. Vi gick ut och busade lite på gräsmattan här hemma innan jag, Jessika och Daniel gick en långpromenad runt Ränkesed.

Jag är fortfarande inte van att gå i "kort" koppel så jag drar väldigt mycket, men blir väl ordning på det snart också.

Nu under eftermiddagen och kvällen har vi inte gjort så mycket, varit ute och gått en kortpromenad, ätit och sovit.

Jag vill fortfarande leka med katten men så fort jag hetsar upp mig så fräser katten åt mig, men vi börjar komma varandra lite närmare och kan faktiskt nosa lite på varandra ibland.
Nu snart ska vi gå ut en sista promenad innan jag ska sova, det är VÄLDIGT mörkt nu men jag har fått en reflexväst så jag syns iaf för bilisterna.


Jag och Husse Daniel busar lite under promenaden



Jag och Safira KAN faktiskt äta bredvid varandra



Nu syns vi i mörkret :)

 
 
Ingen bild

fam johansson

30 oktober 2009 11:55

:)alltid lika kul å gå in å kika lite,ni är suväräna som fixat denna sida men känn inget tvång att göra det för vår skull:)).men kul är det när ni gjört.kanon me reflex på han.kram på dig bussvante

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svante - 23 november 2010 09:39

Nu har husse börjat på en ny blogg om mig och min brorsa. JA! Jag ska få en brorsa :) Ni kan läsa den nya bloggen på denna adressen: http://svante-tajzon.blogspot.com ...

Av Svante - 3 juli 2010 19:17

...och nu va det väldigt längesen det blev något skrivit här.Livet leker här på Bamsebo iallafall och nu kan jag springa och leka ute på gården i det gröna gräset, jag brukar mestadels ligga i skuggan under ett träd, det har blvit min favoritplats. ...

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :) Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ...

Av Svante - 9 januari 2010 11:20

God fortsättning på Er alla som läser min blogg. Nu har det blivit ett nytt år, ett nytt år med fullt av möjligheter som min husse brukar säga. Min första jul har varit jättemysig. På juldagsmorgonen så följde jag med matte till hennes släkt, ...

Av Svante - 24 december 2009 08:30


Från oss alla till Er alla....   EN RIKTIG GOD JUL!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards