Svante på Bamsebo

Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Sommaren är här...

Av Svante - 3 juli 2010 19:17

...och nu va det väldigt längesen det blev något skrivit här.
Livet leker här på Bamsebo iallafall och nu kan jag springa och leka ute på gården i det gröna gräset, jag brukar mestadels ligga i skuggan under ett träd, det har blvit min favoritplats.

Jag har varit och röntgat mina höfter också och dom va mycket godkända, stolt :)

Jag tänkte lägga upp lite bilder nu och berätta lite om vad som hänt sedan sisat.


Här ligger jag hos Distriktsveterinärerna och röntgar mig, som jag skrev ovan så var mina höfter mycket bra, jag har ju det i generna.

  


Här ligger jag i skuggan under mitt favoritträd. Det är härligt med sommar, jag kan vara ute och springa hur mycket jag vill.


Förra helgen så tog matte och husse med mig på en liten badtur, men jag är nog den enda tollaren i hela världen som är lite rädd för vatten.

Men imorn ska jag få leka med min vän Troja som älskar vatten och då tror jag nog att jag kommer bada om hon gör det.


Så fin va jag på midsommar! Husse och matte hade ett stort midsommarkalas här hemma och jag tycker det är såå roligt när det kommer mycket folk för alla vill ju leka med mig :)


Idag har det varit så oerhört varmt så jag och Safira har legat däckade på tv-rums golvet. Vi har varit lika slöa båda två...


Här är en lten film på mig när jag jagar såpbubblor, jag tyckte det va jätteroligt men även lie konstigt när dom bara försvann sådär.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svante - 23 november 2010 09:39

Nu har husse börjat på en ny blogg om mig och min brorsa. JA! Jag ska få en brorsa :) Ni kan läsa den nya bloggen på denna adressen: http://svante-tajzon.blogspot.com ...

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :) Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ...

Av Svante - 9 januari 2010 11:20

God fortsättning på Er alla som läser min blogg. Nu har det blivit ett nytt år, ett nytt år med fullt av möjligheter som min husse brukar säga. Min första jul har varit jättemysig. På juldagsmorgonen så följde jag med matte till hennes släkt, ...

Av Svante - 24 december 2009 08:30


Från oss alla till Er alla....   EN RIKTIG GOD JUL!     ...

Av Svante - 21 december 2009 17:26

...blev en julgran, japp...en julgran :) För idag har jag, husse och matte varit ute i skogen och sökt efter en julgran. Det va jättemycket snö och jag sprang runt i skogen och letade, vi hade det jättemysigt trots att husse frös om tårna. Vi gick ...

Skapa flashcards