Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Svante - 26 oktober 2009 18:07

Nu under eftermiddagen så har jag haft fullt upp men jag vilade iaf. lite när matte och husse åt middag...
Efter dom hade ätit så fick jag lite hjärngympa. Husse gömde godis i muggar så jag fick nosa upp vart den va, det dröjde ett tag innan jag förstog hur jag skulle göra men jag fick iaf använda hjärnan.

Efter det så gick vi en promenad ner till sulviksmacken, det blir ungefär en tur på 5km. Jag gick i mitt nya koppel och jag kunde gå väldigt fint bredvid husse och matte, jag drog nästan ingenting i kopplet.

Nu blir det en lugn kväll när husse och matte ska titta på tv:n, själv ska jag sova och tugga lite ben.


Husse gömmer godis, jag är väldigt koncentrerad iaf.

 


  

Jag i mitt nya koppel

Av Svante - 26 oktober 2009 13:26

Inatt sov jag gott, jag låg på mattan bredvid husse hela natten. Jag vaknade vid halv åtta idag av att katten ville ha mat så jag och husse gick ut på en liten kiss-promenad.

Senare åkte jag, husse och matte in till Arvika. Vi va inne på "Granngården" och handlade lite saker till mig, nytt koppel, reflexväst m.m Sen fick jag ett jättegott tuggben också, tror det va för att jag va så lydig inne på affären :)

När vi kom tillbaks till Sulvik så åkte vi upp till Kolsjön så jag fick springa lite, husse och matte försökte med lite dressyr men jag va inte så intresserad av det utan jag sprang mest runt och hade roligt :)

Nu ligger jag nedanför soffan och tuggar på mitt nya tuggben och jag tror jag kommer att göra det ett tag till ;)


Jag sover så gott i bilen på väg till Arvika


Här leker jag i mitt rätta element


Jag doppar fötterna

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards