Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Svante - 27 oktober 2009 19:51

Idag vaknade jag tidigt av att katten busade, men Daniel gick och släppte ut henne så vi kunde somna om och vi sov faktiskt till kl nio.

Före frukosten så gick Husse, Matte och jag på en långpromenad runt Ränkesed, åt lite frukost och sen gick vi ut och busade igen. Jag sprang lös här hemma för första gången idag och det gick jättebra.

Mycket människor har jag fått träffa idag också, först kom Pauly Blouw (min uppfödare) och besökte oss, sedan kom grannarna och Daniels mamma på besök.

Efter vi busat så gick vi en långpromenad ner till Daniels pappa i Sulvik, roligt att träffa nya människor tycker jag.

Nu på kvällen så följde jag med Husse och Matte till stan en sväng när dom skulle köpa mat, så vi tog en liten promenad där.

Inatt kommer jag att sova gott tror jag.


Matte och jag bland höstlöven


Fick se några stora hundar också...men tror husse och matte sa att dom kallas för hästar.


"Fin-Svante" i höstsolen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards