Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Svante - 8 november 2009 22:13

Har inte varit så bra på att uppdatera här nu på sista tiden, både jag och husse har haft fullt upp.

Men nu börjar jag iaf. känna mig hemma på riktigt och jag älskar verkligen min husse och matte. Vi har inte gjort några större äventyr på sista tiden, men jag och husse går långa, snabba och härliga promenader på dagarna. Tror husse tycker det är lika skönt som mig att komma ut i friska luften.

Jag börjar även att få bort lite av min "övervikt" nu också tack vare att jag får mycket motion och riktig mat.

Husse berömmer mig mycket för jag börjar bli bra på vardagslydnad här hemma. Endel av det jag gör är att jag sitter innanför dörren och väntar på att husse säger till mig att jag får gå ut, jag väntar även på att husse ska säga varsågod innan jag får äta m.m

Jag har även blivit bra på att ligga still tills husse ropar "hit", vi tränar inte så jättemycket utan det blir mest lite spontanträning för husse vill inte gå på för hårt direkt innan jag verkligen känner mig hemma. Jag har ju faktiskt bara bott här i två veckor.

Fick en kommentar här på bloggen av min syster som nu bor i Umeå, ni kan läsa hennes blogg här.


Nu snart ska vi sova för vi ska upp till morgonen och gå en härlig långpromenad.

Ovido - Quiz & Flashcards