Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Svante - 16 mars 2010 18:48

...för det är Svantes födelsedag! :)

Japp, idag fyller jag 1år och husse har busat med mig hela dagen. Vi åkte till Granngården där jag fick följa med in och välja vad jag ville, jag valde det STÖRSTA benet som fanns där. När vi kom hem så låg jag ute i snön och njöt av mitt nya ben i solskenet.

Sen på eftermiddagen så va husse och jag ute och gick med molly och hennes matte Marie. Dom sa att jag va duktig för molly löper men jag är lugn som en filbunke, nästan iaf.

Imorn kommer Troja på besök igen och då ska vi busa riktigt ordentligt. Nu ligger jag i soffan och vilar, har hört att jag ska få ett grisöra att smaska på ikväll också, mums :)

Jag har iaf haft en mycket bra födelsedag idag.



Här är min födelsedagspresent...


Mmmmm, va gott det va!


Jag och molly ute på en promenad i solen.

Ovido - Quiz & Flashcards