Svante på Bamsebo

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Svante - 21 december 2009 17:26

...blev en julgran, japp...en julgran :)

För idag har jag, husse och matte varit ute i skogen och sökt efter en julgran. Det va jättemycket snö och jag sprang runt i skogen och letade, vi hade det jättemysigt trots att husse frös om tårna. Vi gick i skogen en timme ungefär och hade en fikapaus med lussekatter och choklad.

Nu ligger jag i soffan och värmer mig och blir ompysslad av husse och matte, jag trivs väldigt bra här på Bamsebo.

Snart är det jul och då ska jag åka runt och hälsa på släkten, ja inte min släkt då utan husse och mattes, det kommer att bli mysigt och är jag snäll så kanske jag också får en liten bit julskinka.


GOD JUL önskar jag till er alla!



Jag och Matte sitter vid mitt första jaktbyte :)



  

Ovido - Quiz & Flashcards